ponedjeljak, 21. listopada 2013.

Vichy Dermablend Corrective Foundation, recenzija

Budući da ga koristim već duže vrijeme i obožavam ga, mislila sam da bi bilo zgodno i predstaviti puder Vichy Dermablend Corrective Foundation. Budući da sam oduvijek imala problema s kožom, prištićima i crvenilom, mama mi je preporučila da umjesto da koristim svakojakve lijeve pudere probam s ovim i nisam požalila. Osim što mi se koža popravila na licu i prištića je bilo sve manje, njegova moć prekrivanja je zaista savršena. Jednom prilikom sam čak od prijateljice dobila kompliment koji je glasio: "  Wow, lice ti izgleda savršeno, kao da si model! ", tog sam dana zahvalila i mami i ljekarnama (gdje ga možete pronaći) što ga imam. 
Ono što mu mogu zamjeriti jest što je malo gušći teksturom i s ruku se jako teško skida, pa se preporuča nanositi kistom. Još jedna loša strana jest ta, što ima samo četiri nijanse na raspologanju, pa ih je jako teško pogoditi. Međutim, njegove dobre strane zanemaruju loše, dovoljno je sasvim mala količina kako bi se prekrili svi nedostaci na koži, a može se koristiti i samo kao korektor, ako vam je lice čisto. Dolazi u tubici od 30 ml, što je odlično, jer ga možete iskoristiti do zadnje kapi. Idealan je pogotovo za masnu i mješovitu kožu. Svakako preporučujem!
Nina

1 komentar:

  1. Mnogi ljudi se žale da je previše težak na licu zato ga i mnogi koriste kao korektor, a ne kao tekući pude :)

    Posjeti moj blog i sudjeluj u DARIVANJU: candymakeupgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši