petak, 4. listopada 2013.

Moja borba s krhkim noktima

Nakon dugog, vrućeg i slanog ljeta osim prelijepih uspomena ostala sam s jako krhkim, noktima. Inače sam bila te sreće i nisam imala problema s njima, no kako mi je ovo ljeto imunitet oslabio te sunce dodatno pogoršalo situaciju nokti su mi postali katastrofa. Inače sam navikla imati lijepe duge i zdrave nokte, ali nikako ih nisam mogla pustiti da rastu cijelo ljeto jer su stalno pucali, listali se i izgledali jako ružno. Onda sam malo pronjuškala internetom i našla par proizvoda koji bi možda mogli popraviti situaciju.

Pa idemo redom, ovo je slika relativno sređenih noktiju, situacija je bila puno i gora, ali nije mi palo na pamet slikati…(a i možda ne želite vidjeti te slike)

I onda sam kupila lak od Eveline-a 8in1 Total Action – Intensive nail conditioner.

U biti četiri dana se svaki dan stavlja po jedan sloj, onda petog dana se lak odstrani i započinje novi krug. Proces se ponavlja do željenih rezultata (mislim da na kutiji piše dva tjedna, ali ja sam duže koristila). Lak ima specifičan miris, meni ne baš ugodan, ali prođe dok se osuši. Treba biti pažljiv pri nanošenju i nanijeti ga samo na nokat, jer dosta zna isušiti kožicu okolo. Mnogi se žale na peckanje ili neku bol, kod mene to nije bio slučaj i čak onaj četvrti dan lak doista lijepo izgleda na noktima. Taj sam lak nanosi sigurno tri tjedan i onda sam dva tjedna držala nokte bez ikakvog laka uopće. U međuvremenu sam ih koji put natapala u maslinovom ulju ili stavljala Evelinovu kremu/masku na ruke (i nokte).

SOS Rejuvenating hand and nail cream-mask

Onda sam još dva kruga odradila s Evelinovim 8u1 lakom i mislim da su tada svi oni oštećeni dijelovi nokta izrasli (jako sporo mi rastu nokti).

Ostale napomene: nikako nisam rezala nokte, nego samo turpijala, počela sam piti vitamine C i B (i da istina je vitamin B, otvara apetit, pazite se) i stvari koje moram raditi s vodom sam radila što brže ili s rukavicama.
Nadam se da će vam ovaj moj post makar malo pomoći u borbi s krhkim noktima, i svakako mi napišite neku vašu tajnu za zdrave nokte (jer iskreno, bojim se zime i da se opet ne unište moji „uzgojeni“ noktići)

Puno pozdrava do sljedećeg čitanja
Mony:*




Nema komentara:

Objavi komentar