subota, 19. listopada 2013.

Recenzija i usporedba tri pudera u kamenu

Najprije da vam objasnim situaciju. Imam jako masnu kozu koja ne samo da je sklona aknama i miteserima nego mi stalno izlaze nove. Druga stvar specifična za moju kožu jeste da imam neki jako čudni žuti podton, a sama koža je dosta svijetla. Eh sada vam je jasno zašto je moja potraga za savršenim puderom toliko dugo trajala. Bio mi je potreban puder koji ima makar neku moć prekrivanja, matira lice i traje na njemu minimalno dva sata, te djeluje prirodno. Nimalo lak zadatak.
No idemo na naša tri pudera redom.

Bourjois Healthy Banace.



Manhattan Clearface Compact Powder.



Rimmel Stay Matte.



Nakon što sam ih sva tri probala i pronosila u par dana evo nekakvog zaključka. Ocjena 1 je najslabija, a ocjena 3 najbolja.



Bourjois sam uspjela naći savršenu nijansu i zbog toga sam bila najuzbuđenija probati upravo njega. Stvarno moram reći da me nije razočarao. Dolazi u pakiranju od 9 grama, što je za njegovu cijenu od nekih 15 KM (za moj studentski budžet) skupo. Ali dvije stvari koje obožavam kod ovog pakovanja su malena naljepnica na poklopcu pomoću koje možeš biti potpuno siguran da puder nije otvaran. A druga stvar jeste ogledalce. Jedino što mu nedostaje da bude savršeno pakiranje jeste mala spužvica. Eh sada o puderu. Osvojio me je na prvu sa svojim prelijepim mirisom voća. Miris ostaje i na licu i mogla sam u njemu uživati cijeli dan . Puder sam probala stavljati i sa spužvicom i sa četkicom. Sa spužvicom se povećava moć prekrivanja, a sa četkicom se možda malo produljuje matirajući efekt, ali se moć prekrivanja smanjuje.  

Manhattan sam se zeznula odmah na početku i kupila nijansu koja je moje lice činila potpuno rozim. U jednom trenutku sam imala dojam da sam stavila rumenilo na cijelo lice. Ali s pozitivne strane dolazi u jakom pakiranju i s prekrasno spužvicom. Sljedeća stvar koja me je očarala bila je njegova moć prekrivanja. Nakon jednog tankog sloja pudera skoro pa ništa od nepravilnosti više nije bilo vidljivo. Cijena mu je također okej pa sam bila poprilično tužna kada sam shvatila koliko je ovo ustvari dobar puder ali nažalost neprikladan za moju boju kože. Ali nadam se uskoro pokušati i sa najsvjetlijom nijansom u nadi da će biti malo prirodniji na licu.

I za kraj imamo dobri stari Rimmel. Pošto ga jako dugo koristim i ni sama ne znam koliko sam kutijica nakupovala do sada mogla bi dosta dugo pisati o njemu ali trudit ću se ne pretjerati. Pakiranje je od 14 grama i poprilično je nepraktično. Više puta mi se dogodilo da se proizvod prosuo po torbici, da je kutijica pukla, ili se poklopac jednostavno prestao zatvarati kako treba. S druge strane stvarno odradi ono što i kaže da hoće. Matira lice! Matira ga na više sati (ovisno o tome koja mi je podloga ispod) ali uvijek sam bila zadovoljna efektom. Obično ga nanosim četkicom i nosim sa sobom na fakultet ako eventualno treba popraviti nos ili čelo.  

Zaključak ovog članka jeste taj da mislim da ću i dalje svakodnevno nastaviti koristiti Rimmelov Stay Matte, a Bourjoisov Healthy Balance u prilikama kada moram izgledati najbolje što mogu (večernji izlasci, slikanja, prvi dejtovi i sl.).

Do sljedećeg čitanja, lijep pozdrav!

Mony

Nema komentara:

Objavi komentar