ponedjeljak, 21. listopada 2013.

New in



U ova dva tjedna sam nakupovala toliko stvarčica da vam jednostavno moram pokazati sve što ću ovih dana isprobavati. Neke stvarčice sam već koristila i bila oduševljena, neke jedva čekam probati, a neke sam kupila čisto jer su bile na sniženju.

Stvar kojoj se najviše radujem jeste ovaj NYX-ov fiksator šminke. Fiksator u spreju tražim već neko vrijeme i kako to inače biva, baš onda kada prestaneš tražiti pronađeš ga. :D Slučajno sam ušla u Omegu u Tuzli i naišla na mali štand koji prodaje NYX. Jako me usrećilo hihi i prilično sam sigurna da ćete viđati još njihovih stvarčica ovdje.



Druga stvar jeste neven. U posljednje vrijeme čitam dosta o ljekovitim biljkama i nekako se neven učinio biljčicom za mene. Ovu plavu sam kupila u Sarajevu na mini-sajmu ispred BBI centra i ima samo tri sastojka. U ovih par dana što je koristim imam samo riječi hvale.


Mony :*

2 komentara:

  1. Mene zanima ovaj nyx setting spray kakav je?:) mada ja hocu dewy finish :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Planiram napisati ovaj tjedan recenziju, ali mogu ti reći da sam poprilično zadovoljna njime, mada je to prvi setting spray koji koristim i nemam ga baš s čime usporediti...Mony

      Izbriši